Annonsera på DN Mobilt

Från och med nästa vecka kommer det bli möjligt att via Matchad annonsera på den mobila versionen av DN.

Publicerad: 24 okt 2013 | Ämnen: ,

Från och med nästa vecka kommer det bli möjligt att annonsera på den mobila versionen av DN. Det är en fast box som alltid visas och på samma vis som i desktopnätverket matchas annonserna med hjälp av nyckelord. Dvs du kan välja att visa dina annonser i samband med artiklar som handlar om till exempel bilar, London eller inredning.

mobil.dn.se har +400 000 unika besökare i veckan och det visas två annonser i samband med varje artikel.

Har du frågor eller är intresserad att prova så kontakta Cathrine eller Tobias på 021-338 00 40 eller

Nära, trygg, personlig

Ord som ligger oss varmt om hjärtat. Ett företag med lokal support och service.

Relaterade artiklar

Talare är Michael Blomqvist från Bonnierbolaget MatchAd. Han kommer att berätta om ett nytt sätt att annonsera på webbplatser som till exempel DN, Expressen, Kvällsposten, DI och Privata affärer.
Vi har nu lanserat en ny hemsida till the Beverage Group som importerar och säljer viner på den svenska marknaden.
Tillsammans med Björkmans bil har vi tagit fram en kampanj för att marknadsföra deras stora utbud av 7-sitsiga bilar. Förutom framtagning av idé har vi även hjälpt till med att styra digital annonsering mot rätt målgrupper via Facebook, Google och Bonniers webbplatser.
Genom att ge dina besökare möjlighet till direkt kontakt med någon som snabbt kan svara på frågor, ökar inte bara kundens nöjdhet utan även chansen att de handlar just hos er.
Denna krönika av Tobias Barkskog har även publicerats i Västerås Tidning Business hösten 2016 Varje år görs det, i Sverige, hisnande 18 miljarder sökningar på Google, så en bra synlighet där är extremt viktigt för många företag. Sökresultatet kan delas in i tre olika delar. De grönmarkerade textannonserna och produktannonserna
Denna krönika av Tobias Barkskog har även publicerats i Västerås Tidning Business våren 2016 Facebook, Twitter, Snapchat, Instagram och Google+ är bara några av alternativen för företag som vill möta och kommunicera med sina kunder i den digitala världen. Få använder alla dessa tjänster men min åsikt är att alldeles
Du kan nu lägga till och snabbt byta mellan 5 olika Instagram-konton i appen utan att behöva logga ut och in. Funktionen finns i version 7.15 och senare för iOS och Android.
E-handelsguiden från Business Sweden innehåller information om relevanta lokala lagar, regelverk, köpbeteenden och trender på runt 20 olika e-handelsmarknader både inom och utanför EU.
Idag publicerade Dibs Svensk E-handel 2015 - en statistikfylld rapport som ger en detaljerad bild av e-handelns utveckling med särskilt fokus på mobil handel. I Svensk E-handel 2015 tittar de närmare på hur svenskarna handlar på nätet och via mobilen samt hur nya betalsätt kan komma att påverka marknaden.
Patrik Müller på vår partner DIBS Payment Services har sammanställt 5 skäl till att det stora genombrottet för mobila betalningar är här: 1. Vi använder de mobila enheterna allt mer. Andelen konsumenter som handlat mobilt har ökat med 150 % på två år och allt fler webbutiker rapporterar att andelen trafik från mobila enheter