Gästbloggare

På den här webbplatsen delar vi med oss av tips och idéer från vår verksamhet inom telefoni, bredband och webb men vill nu komplettera med fler intressanta artiklar. Därför bjuder vi in gästbloggare som får möjlighet att synas för de omkring 1500 personer som varje vecka besöker vår hemsida.

Publicerad: 10 sep 2012 | Ämnen: ,

På den här webbplatsen delar vi med oss av tips och idéer från vår verksamhet inom telefoni, bredband och webb men vill nu komplettera med fler intressanta artiklar. Därför bjuder vi in gästbloggare som får möjlighet att synas för de omkring 1500 personer som varje vecka besöker vår hemsida. Är du intresserad av att skriva eller har något tips på skribent så hör gärna av dig till .

Vi ser helst att artikeln relaterar till något av följande ämnen:

  • Marknadsföring
  • Kommunikation
  • Företagsekonomi
  • Prylar för webb, nätverk och telefoni
  • Foto & film
  • Text
  • Entreprenörskap
  • Näringslivet i Västerås

Författaren av artikeln kommer givetvis att presenteras med namn, foto, kontaktuppgifter och länk till hemsida.

Nära, trygg, personlig

Ord som ligger oss varmt om hjärtat. Ett företag med lokal support och service.

Relaterade artiklar

Sponsring är idag faktiskt den tredje största marknadssatsningen svenska företag gör. Men tror du att all sponsring sker lika genomtänkt som satsningarna i det dyra mediet TV? Eller lika försäljningsdrivande som utbudsannonseringen i radio och dagstidningar?
Genom åren har jag läst många böcker om entreprenörskap och företagande, och de jag minns bäst är de som har givit mig konkret nytta i mitt eget företagande: böcker skrivna av personer som själv har upplevt hur det är att starta, bygga och driva framgångsrika företag.
Det är en fråga som ofta kommer upp idag. Vad ska vi ha och vad är skillnaden? För några år sedan pratades det bara om appar (native) men idag blir det mer och mer mobil webb som kommer på tal.
Har du någonsin googlat ditt eget namn? Hur många träffar fick du och framförallt, vilka träffar fick du?
Oavsett om det handlar om att boka flygbiljetter eller köpa hus så startar det allt som oftast med informationsinhämtning från Google, relevanta webbsidor eller genom rekommendationer via sociala nätverk. Men vilka konkreta metoder kan man då använda sig av för att påverka kundernas köpbeslut och öka sin försäljning online?
Om du läser detta och sedan tittar ut på personalen på ditt arbete, kan du då skilja på besökare och de som jobbar där?
Per Wolf har precis startat upp företaget Illvillja Consulting igen efter att ha varit anställd i chefsposition hos en av världens största affiliates sedan maj 2011. Hos oss gästbloggar han med tankar om sin vision om hur man ska jobba. Var som helst, när som helst.
Konkurrensen hårdnar eftersom det blivit ett mode att fotografera och för att det inte längre är så dyrt., se bara hur bra det går för Fotografiska Museet i Stockholm och att var och varannan ungdom bloggar och fotograferar hela dagarna. Är min erfarenhet värd något?
Affiliatebranschen är och har under den senaste tiden varit ett ganska hett samtalsämne och dess olika fördelar och nackdelar och diskuterats ivrigt och högljutt på sina håll. Överlag håller jag med de flesta om både affiliatebranschens postiva och negativa sidor men idag har jag valt att fokusera på det som
Patrik Müller på vår partner DIBS Payment Services har sammanställt 5 skäl till att det stora genombrottet för mobila betalningar är här: 1. Vi använder de mobila enheterna allt mer. Andelen konsumenter som handlat mobilt har ökat med 150 % på två år och allt fler webbutiker rapporterar att andelen trafik från mobila enheter