Marknadsför dina inlägg på Facebook

Vill du öka chansen att de som gillar din facebooksida ser ditt inlägg finns det nu en möjlighet att ytterligare marknadsföra dina inlägg. När du marknadsför ett inlägg visas det i nyhetsflödena hos fler av de personer som gillar din sida än du skulle nå normalt. Du kan marknadsföra statusuppdateringar, foton, filmklipp och frågor genom

Publicerad: 08 jun 2012 | Ämnen: ,

Vill du öka chansen att de som gillar din facebooksida ser ditt inlägg finns det nu en möjlighet att ytterligare marknadsföra dina inlägg.

När du marknadsför ett inlägg visas det i nyhetsflödena hos fler av de personer som gillar din sida än du skulle nå normalt. Du kan marknadsföra statusuppdateringar, foton, filmklipp och frågor genom att klicka på knappen marknadsför under ditt inlägg. Alla marknadsförda inlägg visas i nyhetsflödet hos de personer som gillar din sida och, när de interagerar med inlägget, även deras vänner.

 

Läs mer om hur du kan marknadsföra dina inlägg

Nära, trygg, personlig

Ord som ligger oss varmt om hjärtat. Ett företag med lokal support och service.

Relaterade artiklar

Den just nu tydligaste trenden inom e-handeln är att allt mer tid och resurser läggs på att skapa en personlig upplevelse för besökaren. Det gäller allt från innehåll till marknadsföring och service. Anledningen till den tydliga trenden inom innehåll och marknadsföring tror jag är en kombination av ökade möjligheter till
Vi har hjälp den nystartade Lobbybaren i Skrapan igång med en webbsida samt även skapat en Facebooksida. Kopplat till Facebooksida kommer vi även skapa ett antal annonskampanjer för att snabb och enkelt kunna rikta rätt budskap till rätt målgrupp.
Om du läser detta och sedan tittar ut på personalen på ditt arbete, kan du då skilja på besökare och de som jobbar där?
Måndagen den 14 november är vi eventsponsor för Helena Westins föreläsning Kommersiell kreativitet som arrangeras av Marknadsföringen i Västerås.
Facebook deals, eller erbjudanden som det kallas på den svenska versionen är nu på väg att lanseras i Sverige.
Vi är stolta över att tillsammans med Pingdom och Atrium Ljungberg blivit nominerade till Guldstänk som årets marknadsförare 2010.
Vad är nyttig information för din mottagare och hur ska den presenteras? Detta är viktiga frågor för dig. Med E-postmarknadsföring kan du enkelt ta reda på detta.
Det är dock inte det stora antalet du kan nå via Facebook som gör annonseringen så bra utan möjligheten att du genom annonsverktyget kan rikta dina annonser beroende på till exempel målgruppens ålder, hemort och intressen. Så fort du lägger till eller tar bort alternativ uppdateras antalet användare som kommer
Tillsammans med Björkmans bil har vi tagit fram en kampanj för att marknadsföra deras stora utbud av 7-sitsiga bilar. Förutom framtagning av idé har vi även hjälpt till med att styra digital annonsering mot rätt målgrupper via Facebook, Google och Bonniers webbplatser.
Vi har nu lanserat två nya webbplatser till roadracingföraren Filip Backlund från Västerås, svensk mästare i Pro Superbike 2009 och 2011. Dels Filips huvudsida som handlar om hans förarkarriär och dels en sida för hans utbildningsdagar Filip Backlund Trackdays.