WiFi-Router

Se vår sida hyra av WiFi-Router för beställning och aktuella priser.

Frågor & svar

  • Vad händer om min hyrrouter går sönder?

    Routrar går tyvärr sönder lite då och då. Särskilt på sommaren då åskan går. Då är det bara att komma till vårt kontor och byta den mot en ny. Kostnadsfritt. Ett annat problem kan förstås vara att routern är felaktigt inställd. Då är det bara att ringa vår kundtjänst så fixar vi till inställningarna direkt. Kostnadsfritt.

  • Vad ingår i tjänsten?
    • Du kommer till vårt kontor och hämtar ut en Wifi-router. Vi kan även skicka den med posten.
    • Du kopplar in routern hemma.
    • Vi styr routern ifrån vårt kontor och ser till att den alltid är optimalt inställd. Om du vill ha hjälp med öppning av portar eller kvalitén på Internet kontaktar du oss
      på telefon så går vi direkt in i routern och ställer in den.
    • Om routern går sönder är det bara att komma till vårt kontor och hämta ut en ny,
      färdiginställd router.
    • Om du inte längre vill abonnera på tjänsten lämnar du bara tillbaka routern till oss
  • Har jag ångerrätt när jag beställer Wifi-Router?

    Privatpersoner har enligt lag 2 veckors ångerrätt. Routern för tjänsten ska återsändas i originalförpackning och i “väsentligt oförändrat” skick.