Leverera på LinkedIn
LinkedIn är mer än bara en plattform för jobbsökande – det är en kraftfull kanal för företag att bygga sitt varumärke, skapa affärsmöjligheter och engagera sin målgrupp. Men hur använder man LinkedIn på bästa sätt för att nå rätt personer och få verkliga resultat? I det här inlägget går vi Läs mer
Under ytan på YouTube
YouTube är en potent plattform för företag som vill öka sin synlighet, visa sin expertis och bygga relationer med sin kundbas. Som med andra sociala medier kräver det strategi och planering för att maximera och dra nytta av sin närvaro på YouTube. Att skapa videos - allra särskilt konkurrenskraftiga sådana Läs mer
N-E-E-A-T-T inom SEO
N-E-E-A-T-T (notabilitet, erfarenhet, expertis, auktoritet, trovärdighet och transparens) är ett samlingsnamn inom SEO för flera olika aspekter som Google använder sig av för att bedöma hur bra en webbplats är och hur den rankas i sökresultaten.
AI inom marknadsföring
Krönika av Tobias Barkskog som handlar om AI-policy, upphovsrätt på bilder och filmer, faktagranskning av texter, övervakning av AI-styrda digitala kampanjer och att ny EU-lagstiftning är under utrullning.
Kommunikations-operatörens roll
Som tjänsteleverantör i bredbandsnäten i Eskilstuna, Västerås, Hallstahammar och Strängnäs har vi en tydlig och specialiserad roll som skiljer sig markant från kommunikationsoperatörens. För att ge en klar bild av hur dessa två roller kompletterar varandra och tillsammans säkerställer en effektiv och pålitlig bredbandsinfrastruktur, vill vi förklara skillnaderna mellan dem.
Internet of Things
Internet of Things (IoT) är ett begrepp som beskriver ett nätverk av fysiska enheter som är anslutna till internet och kan kommunicera med varandra. Dessa enheter, som ofta kallas "smarta" enheter, samlar in och utbyter data, vilket möjliggör automatisering och förbättrad effektivitet i olika aspekter av våra liv och arbete. Läs mer