Intervju med Linda Kuuttinen, VD-assistent på MarknadsEffekt
Vad var viktigt för er i valet av leverantör? Med vår tidigare leverantör hade vi väldigt mycket strul med teknik och service. Vårt jobb bygger på att våra telefoner fungerar så valet hamnade på QuickNet för att få chansen att få en mer lokal support. Upplever ni att telefonilösningen blev som ni förväntade er? Vi
Vad var viktigt för er i valet av leverantör?
Med vår tidigare leverantör hade vi väldigt mycket strul med teknik och service. Vårt jobb bygger på att våra telefoner fungerar så valet hamnade på QuickNet för att få chansen att få en mer lokal support.
Upplever ni att telefonilösningen blev som ni förväntade er?
Vi är nöjda, det bästa är att man får hjälp väldigt snabbt om det skulle bli problem.
Känns QuickNet-telefoni som en prisvärd lösning?
Det är lite dyrare än de vi hade innan, men det känns värt att lägga lite extra pengar på att få något som funkar eftersom vi är beroende av det. När problem har uppstått så har vi fått snabb hjälp vilket är det viktigaste.
Skulle ni kunna rekommendera QuickNet-telefoni till andra?
Ja absolut. Tycker vi har fått bra service och bra bemötande från personalen.
Ämnen: telefoni
Nära, trygg, personlig
Ord som ligger oss varmt om hjärtat. Ett företag med lokal support och service.