Webbtävling under Skid-VM

Nu erbjuder vi er att arrangera en tipstävling där ni har möjlighet att utmana kollegor, vänner och bekanta. Tävlingar är populära och får stor spridning vilket ger bra synlighet för ert varumärke samt att det er er möjligheten att samla på er e-postadresser för framtida marknadsföring.

Publicerad: 21 jan 2015 | Ämnen: , ,

Från den 18 februari till den 1 mars pågår Skid-VM i Falun och tävlingarna väntas locka 500 miljoner tv-tittare, 200 000 besökare, 700 aktiva från 55 nationer och 1 200 mediarepresentanter. Nu erbjuder vi er att arrangera en tipstävling där ni har möjlighet att utmana kollegor, vänner och bekanta. Tävlingar är populära och får stor spridning vilket ger bra synlighet för ert varumärke samt att det er er möjligheten att samla på er e-postadresser för framtida marknadsföring.  Efter varje slutförd gren uppdateras tabellen och aviseras till deltagarna via e-post. I resultatutskicken har ni möjlighet att lägga med erbjudanden till deltagarna.

Se exempel på tävling

Detta ingår

  • Egen tävlingssida
  • Inbjudningsutskick till era kontakter
  • Resultatuppdatering
  • Resultatutskick till tävlingsdeltagarna
  • Kontaktuppgifter till tävlingsdeltagarna

Priser

Priset för en webbtävling är endast 3 500 kr!

Kontakta oss på webbyra@quicknet.se eller 021-338 00 40 om du är intresserad av att köra en webbtävling under Skid-VM.

Nära, trygg, personlig

Ord som ligger oss varmt om hjärtat. Ett företag med lokal support och service.

Relaterade artiklar

Relaterat innehåll
Facebook ändrar reglerna för tävlingar

Facebook har nu tagit bort kravet att tävlingar på Facebook endast administreras via appar och det gör att företag nu Läs mer

Anordna en webbtävling

Eftersom många är sportintresserade och gillar att tävla är en webbtävling ett bra sätt att öka intresset för din webbplats. Läs mer

Influencer Marketing

Ett begrepp som slog igenom under 2016 och som fortsätter att växa är Influencer Marketing, dvs att företag betalar för Läs mer

Aktuella trender inom e-handeln

Den just nu tydligaste trenden inom e-handeln är att allt mer tid och resurser läggs på att skapa en personlig Läs mer

Livechat för e-handel

Genom att ge dina besökare möjlighet till direkt kontakt med någon som snabbt kan svara på frågor, ökar inte bara Läs mer

Att fokusera lokalt trots 18 miljarder möjligheter

Denna krönika av Tobias Barkskog har även publicerats i Västerås Tidning Business hösten 2016 Varje år görs det, i Sverige, Läs mer

Företagen brister i den sociala dialogen

Denna krönika av Tobias Barkskog har även publicerats i Västerås Tidning Business våren 2016 Facebook, Twitter, Snapchat, Instagram och Google+ Läs mer

Multipla konton på Instagram

Du kan nu lägga till och snabbt byta mellan 5 olika Instagram-konton i appen utan att behöva logga ut och Läs mer

E-handelsguiden

E-handelsguiden från Business Sweden innehåller information om relevanta lokala lagar, regelverk, köpbeteenden och trender på runt 20 olika e-handelsmarknader både Läs mer

Svensk E-handel har ökat med 10 miljarder på 1 år

Idag publicerade Dibs Svensk E-handel 2015 - en statistikfylld rapport som ger en detaljerad bild av e-handelns utveckling med särskilt Läs mer