Digital kampanj till Björkmans bil

Tillsammans med Björkmans bil har vi tagit fram en kampanj för att marknadsföra deras stora utbud av 7-sitsiga bilar. Förutom framtagning av idé har vi även hjälpt till med att styra digital annonsering mot rätt målgrupper via Facebook, Google och Bonniers webbplatser.

Publicerad: 04 apr 2013 | Ämnen: , , , , ,

Tillsammans med Björkmans bil har vi tagit fram en kampanj för att marknadsföra deras stora utbud av 7-sitsiga bilar. Ett antal familjer kommer få möjligheten att kostnadsfritt provköra en familjebil under två veckor. Dessutom kan den mest kreativa familjen vinna ett eget pris till familjen. Under testperioden sker intervjuer av familjen samt löpande rapportering via sociala medier och hemsidan. Förutom framtagning av idé har vi även hjälpt till med att styra digital annonsering mot rätt målgrupper via Facebook, Google och Bonniers webbplatser.

Om du någonstans i Västmanland och Dalarna ser en stor bil uppmärkt med ”Testfamiljen” kan du vinna ett pris genom att fota bilen och maila till .

Läs mer om testfamiljen hos Björkmans bil

Nära, trygg, personlig

Ord som ligger oss varmt om hjärtat. Ett företag med lokal support och service.

Relaterade artiklar

Välgörenhetsinitiativet Skyhöga favoriter stödjer barn och ungdomar i Västmanland som vill idrotta men som utan ekonomiskt stöd kanske inte har möjlighet att göra det fullt ut. Vi på QuickNet fick förtroendet att skapa webbplatsen med tillhörande system för hantering av ansökningar och bidragsgivare.
Google gör flera gånger i veckan mindre justeringar på den beräkningsalgoritm som används för att räkna ut i vilken ordning webbplatserna ska presenteras i sökresultatet. Om det och en del annat som rör sökmotoroptimering och Google Medic Update har Tobias Barkskog från vår webbyrå skrivit om i en krönika i
Webbplatsen är byggd i wordpress och fokus är på att göra det enkelt för besökaren att hitta vin som passar det till det aktuella tillfället och maträtten.
Vår webbyrå har nu lanserat en ny webbplats åt VSK Fotboll. Webbplatsen är byggd i wordpress och kodad med en responsiv design för att fungera bra i både datorer, surfplattor och mobiltelefoner.
Vi listar några nyttiga affärsnätverk för bl.a. företagare som är verksamma i Västerås. Tipsa oss gärna om du saknar ditt egna affärsnätverk i listan eller något annat som du är medlem i.
Att använda bra bilder kommer göra din närvaro på webben både enklare och mer framgångsrik. Förutom att det ger ert företag en mer seriös image ger det er mer uppmärksamhet i till exempel sociala medier då bra bilder uppskattas och sprids vidare.
Vår webbyrå har nu lanserat en ny webbplats åt Bra-AW. Ett nytt välgörenhetsprojekt med matvandringar, kulturevenemang, dryckesprovningar, träningspass, föreläsning eller idrottsevenemang. Vad-som-helst-trevligt efter jobbet alltså.
Den 30 mars är vi samarbetspartner till Powerboozt som arrangeras av VIKverket på AROS Congress Center Västerås. Powerboozt är en dag som kommer att fylla dig med både kunskap och inspiration.
Vår webbyrå har nu lanserat en ny webbplats åt Västerås Summer Meet. Bilträffen som fyllt tomrummet efter Powermeet i Västerås.
Denna krönika av Tobias Barkskog har även publicerats i Västerås Tidning Business hösten 2016 Varje år görs det, i Sverige, hisnande 18 miljarder sökningar på Google, så en bra synlighet där är extremt viktigt för många företag. Sökresultatet kan delas in i tre olika delar. De grönmarkerade textannonserna och produktannonserna