Nu utvecklar vi möjligheterna för e-postmarknadsföring

Varje dag skickas tusentals nyhetsbrev ut från våra kunder och marknaden fortsätter att utvecklas. Därför inleder vi ett samarbete med Paloma och flyttar över kunder till deras e-postverktyg Postman.

Publicerad: 26 Nov 2012 | Ämnen: , , ,

Varje dag skickas tusentals nyhetsbrev ut från våra kunder och marknaden fortsätter att utvecklas. Därför inleder vi ett samarbete med Paloma och flyttar över kunder till deras e-postverktyg Postman. På så sätt kan vi erbjuda fler möjligheter och ett flexiblare verktyg. För att nämna några fördelar är designen lättare att styra, statistikpresentationen är tydligare och möjlighet till automatiserade nyhetsflöden finns. Dessutom är Postman anpassat för att öka leveranssäkerheten för e-posten, vilket innebär att färre brev hamnar i skräpposten.

I tio års tid har vi erbjudit lösningar för nyhetsbrev och under den tiden har tekniken gått fort framåt. Istället för att fortsätta utveckla vårt verktyg väljer vi nu att flytta kunder till Palomas verktyg Postman. Vi och våra kunder får tillgång till ett lättanvänt verktyg med stora möjligheter till statistik och uppföljning. Vi tror också att vi med vår långa erfarenhet av e-postmarknadsföring kan bidra till att göra ett riktigt bra verktyg ännu bättre, säger Tobias Barkskog på QuickNet.

Läs mer om e-postmarknadsföring

Vill du veta mer?
Kontakta oss på 021-3380040, twitter eller .

Vill du prova verktyget?
Prova ett av marknadens kraftfullaste verktyg för e-postmarknadsföring kostnadsfritt under 14 dagar. Fyll i dina uppgifter nedan så skickar vi ut inloggningsuppgifter.

Provperioden medför inga förbindelser.

[contact-form-7 404 "Not Found"]

Nära, trygg, personlig

Ord som ligger oss varmt om hjärtat. Ett företag med lokal support och service.

Relaterade artiklar

Google gör flera gånger i veckan mindre justeringar på den beräkningsalgoritm som används för att räkna ut i vilken ordning webbplatserna ska presenteras i sökresultatet. Om det och en del annat som rör sökmotoroptimering och Google Medic Update har Tobias Barkskog från vår webbyrå skrivit om i en krönika i
Webbplatsen är byggd i wordpress och fokus är på att göra det enkelt för besökaren att hitta vin som passar det till det aktuella tillfället och maträtten.
Vår webbyrå har nu lanserat en ny webbplats åt VSK Fotboll. Webbplatsen är byggd i wordpress och kodad med en responsiv design för att fungera bra i både datorer, surfplattor och mobiltelefoner.
Vi listar några nyttiga affärsnätverk för bl.a. företagare som är verksamma i Västerås. Tipsa oss gärna om du saknar ditt egna affärsnätverk i listan eller något annat som du är medlem i.
Att använda bra bilder kommer göra din närvaro på webben både enklare och mer framgångsrik. Förutom att det ger ert företag en mer seriös image ger det er mer uppmärksamhet i till exempel sociala medier då bra bilder uppskattas och sprids vidare.
Vår webbyrå har nu lanserat en ny webbplats åt Bra-AW. Ett nytt välgörenhetsprojekt med matvandringar, kulturevenemang, dryckesprovningar, träningspass, föreläsning eller idrottsevenemang. Vad-som-helst-trevligt efter jobbet alltså.
Den 30 mars är vi samarbetspartner till Powerboozt som arrangeras av VIKverket på AROS Congress Center Västerås. Powerboozt är en dag som kommer att fylla dig med både kunskap och inspiration.
Vår webbyrå har nu lanserat en ny webbplats åt Västerås Summer Meet. Bilträffen som fyllt tomrummet efter Powermeet i Västerås.
Denna krönika av Tobias Barkskog har även publicerats i Västerås Tidning Business hösten 2016 Varje år görs det, i Sverige, hisnande 18 miljarder sökningar på Google, så en bra synlighet där är extremt viktigt för många företag. Sökresultatet kan delas in i tre olika delar. De grönmarkerade textannonserna och produktannonserna
Vi har lanserat en ny webbplats till Frukostklubben i Västerås. Frukostklubben arrangerar den 2:a tisdagen i månaden ett frukostmöte med tevesoffsmys och morgontrivsel med allehanda matnyttigt vetande, möten med spännande profiler som gästar soffan samt aktuella ämnen.