Facebook deals

Facebook deals, eller erbjudanden som det kallas på den svenska versionen är nu på väg att lanseras i Sverige.

Publicerad: 18 mar 2011 | Ämnen: , ,

Facebook deals, eller erbjudanden som det kallas på den svenska versionen är nu på väg att lanseras i Sverige.  Erbjudanden är en funktion som gör det möjligt att skapa erbjudanden på Facebook när besökare checkar in på ditt företag. Det finns olika typer av erbjudanden som du kan skapa för att uppnå belöna besökarna. De företagstyper som främst har nytta av den nya funktionen är till exempel butiker, restauranger och andra lokaler som har många besökande kunder. Du kan antingen göra detta själv genom länkarna nedan eller kontakta oss så hjälper vi dig.

Läs mer om Facebook deals, engelsk pdf

Anmäl ditt företag till Facebook Deals

Nära, trygg, personlig

Ord som ligger oss varmt om hjärtat. Ett företag med lokal support och service.

Relaterade artiklar

Vi har hjälp den nystartade Lobbybaren i Skrapan igång med en webbsida samt även skapat en Facebooksida. Kopplat till Facebooksida kommer vi även skapa ett antal annonskampanjer för att snabb och enkelt kunna rikta rätt budskap till rätt målgrupp.
Om du läser detta och sedan tittar ut på personalen på ditt arbete, kan du då skilja på besökare och de som jobbar där?
Vill du öka chansen att de som gillar din facebooksida ser ditt inlägg finns det nu en möjlighet att ytterligare marknadsföra dina inlägg. När du marknadsför ett inlägg visas det i nyhetsflödena hos fler av de personer som gillar din sida än du skulle nå normalt. Du kan marknadsföra statusuppdateringar,
Måndagen den 14 november är vi eventsponsor för Helena Westins föreläsning Kommersiell kreativitet som arrangeras av Marknadsföringen i Västerås.
Vi är stolta över att tillsammans med Pingdom och Atrium Ljungberg blivit nominerade till Guldstänk som årets marknadsförare 2010.
Vad är nyttig information för din mottagare och hur ska den presenteras? Detta är viktiga frågor för dig. Med E-postmarknadsföring kan du enkelt ta reda på detta.
Det är dock inte det stora antalet du kan nå via Facebook som gör annonseringen så bra utan möjligheten att du genom annonsverktyget kan rikta dina annonser beroende på till exempel målgruppens ålder, hemort och intressen. Så fort du lägger till eller tar bort alternativ uppdateras antalet användare som kommer
Tillsammans med Björkmans bil har vi tagit fram en kampanj för att marknadsföra deras stora utbud av 7-sitsiga bilar. Förutom framtagning av idé har vi även hjälpt till med att styra digital annonsering mot rätt målgrupper via Facebook, Google och Bonniers webbplatser.
Vi har nu lanserat två nya webbplatser till roadracingföraren Filip Backlund från Västerås, svensk mästare i Pro Superbike 2009 och 2011. Dels Filips huvudsida som handlar om hans förarkarriär och dels en sida för hans utbildningsdagar Filip Backlund Trackdays.
Som vi skrivit om tidigare är det inte tillåtet enligt lotterilagstiftningen att anordna en tävling på Facebook där någon kan vinna någonting enbart genom att klicka på "gilla" eller "dela". Lotteriinspektionen föreslår dock nu att lagen ska ändras så att enklare gratislotterier ska bli tillåtna.