Relationsbyrån
13 Feb 2013

Telefonisystem levererat till Relationsbyrån

Relationsbyrån jobbar med utveckling av kundrelationer för mycket välrenommerade varumärken inom bank, försäkring, fastighetsmäkleri, bilindustrin, energibolag med flera. Företaget ringer därför varje dag ett stort antal telefonsamtal på uppdrag av sina kunder. Vi har tidigare utvecklat det webbaserade system de använder för att administrera kampanjer, ringlistor, kunder och rapporter. I samband med att Relationsbyrån i december bytte till vår telefonitjänst har vi även kopplat in så att de genom ett klick i systemet direkt ringer upp kunden. Kommunikatören ringer via en mjukvaruklient på datorn och alla samtal går via internet till vår telefonväxel. Självklart använder de vårt bredband för oss för att få en snabb och stabil internetanslutning.

Telefonin har fungerar bra och att slippa slå numret manuellt sparar runt 10% av arbetstiden för oss säger Joel Dahlberg, kontorschef på Relationsbyrån.

Läs mer om Relationsbyrån på www.relationsbyran.se