23 Apr 2012

Föredrag om sponsring ur en modern synvinkel

Sponsring betraktas ibland som något av den »fula ankungen« inom företags marknadsföring. Trots det visar IRM:s årliga mätningar av den svenska reklammarknaden att det endast är dagspress och internet som omsätter mer pengar än sponsring i företags marknadsbudgetar. Men många av de sponsringarna som företagen satsar på är förmodligen inte helt genomtänkta ur både ett strategiskt och affärsmässigt perspektiv.

Anders Lindén från Tango Sponsring och branschorganisationen Sponsrings- och eventföreningen håller ett föredrag och visar med ett antal inspirerande case hur några moderna sponsorer lyft sponsringen från enkel logoexponering till att användas som ett strategiskt och effektivt verktyg.

Praktisk information
Plats: ABB Arena Nord, Rocklunda i Västerås
Datum: Torsdagen den 26 april
Tid: kl. 17.30 (kaffe och macka serveras från kl. 17.00)

Anmäl dig här till föredraget om sponsring med Anders Lindén